This Is The Part Where The End Start.

Kalasade till det innan träningen med en hel burk tonfisk i vatten. Yummy. Har dessutom ätit två äpplen idag. Det är jobbigt att bara leva på vätska. Jag behöver något att tugga på, och nej, tuggummi är inte min grej :P

Är faktiskt nästan 1 kilo lättare idag än i måndags. Yeah baby, yeah. Det känns bra. Även om det inte är dietens verk och även om det inte syns så käns det bra. Väldigt, väldigt bra.

Imorgon blir det Valand(surprise) med lite workbuddies och S såklart :DMan borde ju inte dricka alkohol under dieten efterssom det inehåller en del kalorier men jag gör ett undantag. Dock blir det en lugn kväll efterssom jag ska jobba på fredag.
Var ute och promenerade en timme innan med Sabina. Tiden går så fort när man har någon och prata med och en timma kändes som ingen tid alls. Imon ska jag möta Madde i simmhallen vid 9 för lite motionssimning. Sweet. Madde är en utav dem som jag lyckats lura med på hela den här dietgrejen. Stackars sate :P

Nu ska jag och min kurrande mage krypa ner under täcket och kika på Dead Like Me.
Sweet Dreams Dudes :D


Kommentarer
Postat av: Sarah

Det låter ju bra! Se bara till att inte vräka i dig saker när du väl får, då går du upp snabbt!

Men grymt om du går ner, och har man väl börjat tror jag man blir mer motiverad, visst?



Jag ska nog inte med till Valand ikväll tyvär, men skulle jag ändra mig ringer jag dig direkt!



Puss!

2008-09-25 @ 08:20:58
URL: http://sarahjoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0