Trött.

Jag är aldeles matt i hela kroppen. Undrar om jag börjar dra på mig den typiska höstförkylningen...Det vore ju drömmen :P Har varit uppe sedan halv 7 i morse, då vi hade extrainsatt jobb möte klockan 7. På min lediga dag...Yes. Men nu jobbar jag faktiskt bara torsdag fredag lördag och sedan är jag ledig igen på söndag. Inte helt fel faktiskt.

Får se om jag ska träffa Mr.A igen till helgen också ;) Vore inte helt fel. Jag kan behöva en trevlig en. Men dem är inte alltför vanliga. Ta bara mitt senaste försök som exempel. Mr.Jobbhunk. Han går numera går under namnet Mr.Jobbslampa. Inte så okej :P Så jag hoppas på bättre lycka med A. :D

Sweet Dreams.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0