Yeah, You Bleed Just To Feal You're Alive.

Ännu en superseg sjukling dag. Det suger ganska hårt. Men mitt huvud mår faktiskt lite bättre idag. Ska tillbaks till jobbet imon. Sweet. Hade behövt åka på en liten shoppingtur dessutom. Behöver något att ha på mig på lördag. Vet bara inte riktigt vad jag är ute efter. Det blir väl ännu en ny klänning kan jag tänka mig. Skulle egentligen behöva ett par stövlar till också. Men vi får se hur det går med det. Ekonomin har ju varit bättre. Speciellt nu efter att jag börjat spara till Hong kong/Thailand resan i januari. Ska bli så sjukt nice! Jag och S tillbaks på Samui, det kan inte bli annat än bra :P Och den där hong kong biten är ju bara ett litet plus. Hur coolt vore det inte att har varit i kina likssom :P

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0