Tonight.

Min tiger ligger i vardagsrummet och kikar på titanic. Jag vill inte se slutet, för det är sorgligt och jag bara gråter en massa.                                       "I never let go Jack, I never let go."


Så jag håller mig vid datorn, långt borta från allt det sorgliga.

Kattfan 2 rymde härom dagen. Han hoppade över våran balkongkant in till grannen och smet in igenom deras dörr. De hade sedan slängt ut honom genom vanliga dörren. Vilket betyder att våran innekattunge var helt lonely ute. Lillasyster ihttade stackars Åke(kattfan) skakandes bakom en blomkruka.

Puckogrannar!!!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Svara på min fråga på bloggen är du snäll =)

2009-04-22 @ 13:30:03
URL: http://sarahjoh.blogg.se/
Postat av: Saa

Varje dag i över en månad har jag gått in här.. Kan du inte uppdatera, snälla?

2009-05-14 @ 15:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0