Linan Hade En Gång En Telefon.

Efter det att min stackrs telefon fick bada i öl i lördags har den inte mått så bra. Skärmen är typ nästan helt svart, och vissa knappar går inte att trycka på. Lite smått segt. Men den har iaf fungerat. Fram tills i onsdags då jag skulle fika med Saa. Den fungerade hela morgonen. Fram tills det att jag kom till frisören. Sedan hörde jag den ringa en signal, och sedan var den död. Stendöd.

Jag tog hem den. S loverboy T tog sig en titt på den, och konstaterade att det var glapp i den och att den var borta för alltid. Jag som dock älskar min rosa lilla sak vägrade ge upp hoppet om den. Så jag lade den på torkning, med batteriet utanför och telefonen öppen under hela onsdagen, över natten, och fram tills en bit in på tordagmorgon.

Och voila. Phonie is back. Han är en kämpe!

Så förlåt Saa. Men min världens sämsta ursäkt EVER, var verkligen sann. Lilla telefonen var bara trasig under onsdagen. Bad carma antar jag :)

xoxo

Kommentarer
Postat av: Saa

haha då förstår jag... kanske =D

2009-02-27 @ 08:31:34
URL: http://sarahjoh.blogg.se/
Postat av: Sarah

Tack för idag vännen =) Det var väldigt trevligt! Hoppas verkligen att det inte dröjer lika länge till nästa gång! Kram

2009-02-27 @ 20:22:56
URL: http://sarahjoh.blogg.se/
Postat av: Sarah

Vilka dagar var det du var ledig?

2009-03-01 @ 17:56:22
URL: http://sarahjoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0