Linan Goes Thai.

På onsdag drar jag. För tredje året i rad bär det iväg till Thailand och Koh Samui. Börjar bli lite stressad. Har inte börjat packa...eller ens skrivit en packlista. Jag skriver alltid listor. Det är min thing. Men nope. Not this time. Får skriva en typ nu :) Tre veckor blir jag borta. Vilket betyder maximal solbränna när jag kommer hem. Jag blir brun efter två veckor, så jag hoppas på pepparkaka efter tre.

Börjar bli såddär lagom trött nu. Började jobba vid 7 imorse, så jag har varit igång sedan strax innan 6. Låter som en drömm eller vad. Men jag måste hinna tanka ner all musik jag ska ha med mig. För om tre dagara åker jag. Om tre dygn så är jag nästan framme. Helt galet!

Det enda som är lite segt är flygresan. Våran flygtur går Gbg - Sthlm - Bkk  för att slutligen landa i phuket, där vi sedan ska ta oss till Samui. Och om jag inte är helt ute och cyklar så prickar vi in både Half- och Fullmoon party under denna resa. Kommer bli sjukt.

Nu måste jag återgå till musiknedladdning.

Några bra låttips någon?

Är i desperat behov av ny musik :)

xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0