Tisdag.

Vilket betyder att jag åker till Thai imorgon. Alldeles för snart. Har inte alls hunnit med allt jag borde. Imorgon lämnar jag bort katterna, litar inte helt på att sambo tar han om den. No offence S.
Ska sedabn till lilla kungen och köpa det sista.
Sedan promenera med M, och sedan jobbet.
Slutar vid 8 och då kommer Natta och hämtar mig, så åker vi ut till onsala. Ska packa och tvätta det sista. Ladda ner lite mer musik som jag har blivit tipsad om idag. Sedan sova några timmar. Sen är det dags. Mot landvetter, och mot Thai. Bye, bye sverige.

Tiden går alldeles för snabbt!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ha det nu så bra i Thai min vän!!! Och kom inte hem brun och fin, det är helt ute! Man ska vara vit som snö, se på mig bara =) Kram!

2009-01-21 @ 22:12:31
URL: http://sarahjoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0