A New Day Has Come.

Ska in på medarbetarsamtal idag på jobbet. Kan bli spännande. Börjar bli slightly nervös. Måste fylla in en lapp med svåra frågor som jag inte har svar på. Varför kan jag inte bara få vara en uatv dem som har det lätt. Snälla? Bara för en dag.

Börjar bli trött på dessa eviga uppförsbackar. Det tar emot, och jag är trött i benen. Hur länge ska man behöva klättra?

Måste börja tänka mer på vad föreläsaren sade förra veckan. RMI. Rätt mentala inställning. Måste börja se livet från den ljusa sidan och inte gräva ner mig för minsta lilla.

Klättra uppåt. Bara fortsätta uppåt. Lätt som en plätt.

Då var årets mest osammanhängande blogginlägg skapat. Grattis alla som gör misstaget att läsa den här skiten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0