By The Way.

Jag var på gymmet i morse.

Jag.
På gymmet.

 Har inte hänt på flera veckor. Men nu ska fläsket bort. Imorgon blir det promenix i skogen, så får vi se vad jag kan hitta på på söndag. Ska väl kanske försöka äta lite nyttigare också. Får se hur det går med det.

Kanske ska börja med vattengympan igen. Det var ju sjukt roligt :)

Saa som är så hurtig kanske kan få med mig på något. Eller så kanske hon vill komma med Wille-Bus och promenixa i kungsbackaskogen med mig!?!

Kan ju alltid hoppas.


Kommentarer
Postat av: Sarah

Vi går gärna en promenad med dig =) Det är bara till att ringa så kommer vi!! Du kan hänga med på box på torsdag, det är jobbigt vill jag lova, men roligt! puss

2009-03-21 @ 08:56:51
URL: http://sarahjoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0