Dollhouse.

Yoho.

Hade en kort dag på jobbet idag. Började 7 och slutade 2. Sjukt gött :)
Efter det handlade jag lite inan Tina kom och hämtade mig. Och sedan dess har jag gjort absolut ingenting. Måste ladda upp mig inför min hel helg. JObbar 9 och en halv timma både lördag och söndag, och är inte ledig förrän onsdag. Juppie. Bara att bita ihop.

Skulle träffat A idag igentilgen, men hon var sjuk igen :(
Vi har så sjukligt dålig timing när det kommer till att ses. Har faktiskt inte träffat henne sedan innan thai. Och det var i januari. Pinsamt!

Har snart genomlidit mina 3 vita helger. Mycket duktigt utav mig måste jag säga. Nästa lördag däremot är det dags igen. Vad säger du Saa, sugen på en utgång till? Inte lika mycket fish den här gången kanske :P



Dipsy and Poo equals <3

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hej vännen! Förlåt att jag var så sjukt otrevlig i telefon i söndags, har inte mått så bra i veckan men nu är det bättre! Jag ringer dig imorgon, puss puss!

2009-04-02 @ 23:44:46
URL: http://sarahjoh.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-02 @ 23:50:34
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Sarah

Hej hej! Såg din kommentar först nu, men jag var lite sugen på utgång igår så du kände på dig rätt ;)

Samtidigt är jag väldigt glad att jag mår MYCKET bra idag och inte är bakfull =P Hoppas du hade roligt igår! Kram

2009-04-05 @ 10:33:12
URL: http://sarahjoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0