Help Me God.

Jag älskar hjälpsamma männsikor. Det känns så sjukt underbart. Jag älskar även att städa till sent. Det är som en dröm.

Tur att jag har min tiger som hjälper mig. För jag hade aldrig orkat allt ensam. Ensam är inte starkare.

Imorgon kommer den där pappan hem. Jag har inte riktigt bestämmt mig för vad jag tycker om det än. Kan bli bra, kan gå åt skogen. Slumpen avgör...Han avgör.

Snart ska jag och tigern kika på morden i midsomer. Har försökt se klart samma avsnitt i fyra dagar nu. Går såddär bra. Men ikväll ska vi se om vi kan få reda på vem mördaren är. Maby, maybe not.

Åh, och nu blev det ny dag. Inte alltför ofta jag är vaken såhär sent. Det är en upplevelse utöver det vanliga...Typ

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0