I'm Still Alive But I'm Barely Breathing.

Onsdag och äntligen ledig. Vilket betyder att jag ska göra absolut ingenting. Möjligtvis promenare bort till lilla kungsmässan och byta min kjol jag köpte igår mot en storlek mindre eller två. Impuls köp funkar sällan bra.

Nu sitter jag med kattungen på axeln framför datorn och lyssnar på The Script. Sjukligt beroendeframkallande. Och mycket, mycket bra. Kom fram till att jag knappt har några bilder på mina babycats. Kanske skulle kunna muta Saa att ta med sig sin finfina kamera imorgon när vi ska ses och fota lite.


Världens finaste Saga <3



Åke är väl kanske inte riktigt som han ska :P


Kommentarer
Postat av: Sarah

Deras album är verkligen bra.. Mina favoriter var Breakeven och Before the worst, bara så du vet =P

Kameran KANSKE hänger med imorgon, beror på vad du mutar med ;) Fast det är klart, fikan sist räcker mer än väl! Längtar tills lördag!

2009-03-04 @ 16:27:45
URL: http://sarahjoh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Och föresten, Åke kanske inte riktigt är som han ska för att han fått ett killnamn när HON är en tjej?! Ha!

2009-03-04 @ 16:28:43
Postat av: Vera

Vadå saga? Vad hände med tequila? Du kommer ikväll va?

2009-03-04 @ 16:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0