Two Can Keep A Secret If One Of Them Is Dead.

Då var dagens arbetsplats avklarat. Har haft matångest sedan pappas komentar igår. Vilket leder till sådan där härlig matvägran som jag alltid hamnar i.

Tack.

Så dagens matranson har sett ut såhär.

Frukost: 3 tomater och en halv gurka. 1 glas juice.

Lunch/Middag: 3 mackor och ett glas mjölk.


Mycket hälsosamt, jag lovar.
Imorgon ska jag upp tidigt till gymmet och springa på band. Få se hur min mage hoppar. Som pappa beskrev det: Din mage hänger mycket mer än innan. Undrar om man klarar att springa med så mycket fett som jag har på min mage.
Nu ska jag sova.

Kommentarer
Postat av: Vera

Men Lina,,,Ge dig!! Ta å kolla på greys så blir du lite uppmutrad :P

2009-03-20 @ 17:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0