When A Heart Breaks, No It Don't Breakeven.

Hemma från stallet. Hade hoppning idag. Så det var nice. M ringde till mig tidigare idag och frågade om jag vill rida hennes häst idag. Han skulle dressytränas imorgon så det var bra om han fick hoppas idag. Läckrare häst får man leta efter. Dock är han aningens, aningens stark i hoppningen :P

M skulle ut idag. Och jag var sjukt sugen på att följa med. Men efter min astma atack kändes det väl kanske inte som någon strålande ide.
 Imorgon ska jag träffa Saa! Se om vi kanske kan gå och simma?!? Behöver all motion jag kan få. Min kropp är inte vad den brukade vara.

Viste ni att en kvinnas rumpa faller 16 cm under en livstid.

Deprimerande tankar :)



Sagas svans är en delikatess enligt Åke.


Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag kan inte simma med mitt dumma knä tyvärr.. Nu vilar jag det så jag kan gå ut och vara kalas på lördag! Längtar!

2009-03-05 @ 09:22:37
URL: http://sarahjoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0