You Say You Want My Love, Well My Love Tastes Of Salt.

Såg nya GG avsnittet i morse. Gah, måste prata ut om det med dig imorgon V!!!

Imorgon är det även dags för håltagning. Bara sisådär 10 år efter. Men bättre sent än aldrig antar jag.


Har dragit på mig värsta hostan också. Sån där hosta som gör det till en mardröm att somna. Man måste ligga med huvudet högt och hinka i sig vatten varannan minut. Men så när jag äntligen lyckats somna igår så börjar någon plinga som fasen på dörren. Kikar på klockan, 04.24, försoker somna om. Men puckot därnere slutar inte plinga...
Tänker att det måste vara grannen, som brukar försöka ta sig in till oss när han är full. Så jag kravlar upp ur sängen för att säga åt puckot. Öppnar dörren, och där står S bartendern på vårat hak. As dyng, och har tydligen låst sig ute och tappat telefonen. Jag morrar lite åt honom och säger att han får sova på soffan. Sedan gick jag upp och lade mig igen. Hör hur pappa öppnar dörren till sitt rum, och går ner mot sofforna. Ropar till honom att S sover där och får svaret: Inte länge till. Sedan läxade pappi upp S som, med svansen mellan benen, blev utslängd.


Vilket pucko plingar på hos någon tjugo över fyra en måndag natt?
Jag blir så trött.


Nu ska jag lägga mig i soffan och hosta upp mina lungor lite till. Drömmen.
Nighty, nighty.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0