You're Right, It's A Damn Good Day.

Wow. Två blogginlägg på två dagar. Det måste vara nytt rekord, eller vad säger du Saa.

Fick ett sms av Alex innan som ville att jag skulle joina henne på en thailunch. Vilket jag inte tackar nej till ;)
Tog svängen om Two Hearts på vägen och jag vandrade ut därefrån emd en lite rosa sten i naveln. Något jag vela göra i cirkus 6 år nu men aldrig vågat. Men idag. Så nu har jag stått och beundrat min mage, och det stämmer som du säger Saa. Man blev nöjdare med den ;) Och funderar på vad nästa steg i min modighets stege ska bli...

Blodbussen                      check
Piercing                             check
Färga håret brunt  
Prata ut med A



Kan inte komma på något mer jag vill uträtta i mitt liv just nu...Får fylla på min lista alltefterssom.

Nu ska jag göra mig i ordning för jobbet. Ska bli som en dröm. As always.

Love.

Kommentarer
Postat av: Saa

Du är så duktig vännen! Både för piercingen och inläggen =) Jag är inne varje dag så ingen blir gladare än jag när du uppdaterar ;)

2009-05-28 @ 22:25:15
URL: http://sarahjoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0