Wiiiiiiiiiiiiie!

Om 3 dagar drar jag och Döng-Döng(<3) till Magaluf. För min del blir det andra gången, för Dönges fjärde. Och jag har på känn att det kommer bli den bästa gången eeeever! Inte nog med att det kommer bli kalasfint väder så kommer nämligen grabbarna grus ha sina 2 största teman medans vi är där. Både Kinky Pinky och Army Night! Wiiiiiiiiie!!! Fan vad grymt detta kommer bli! Och som det inte var nog med det som kommer även Björn Rosenström spela en utav kvällarna vi är där! Så vi har tre sjuuuuuka kvällar att se fram emot. Haha, och jag som fortfarande kände mig lite dålig i morse går som på speed nu. Helt överenergisk och bara sjukt jäkla aaaaaasGLAD! Fasen vad livet är underbart ibland!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0