En Annan Typ Av Kärlek...

Jag är sämst i hela världen på att blogga. Och helt ärligt så bryr jag mig inte så mycket :)

Tokig kväll igår, seg dag idag. Men det är inte det jag vill skriva om nu..
Detta inlägg vill jag tillägna min bästa vän. Den personen i världen som jag vet skulle stå med mig genom allt. Och som jag skulle stå bredvid in i det sista. Detta är till dig Saa. För jag tror inte alltid du förstår hur mycket du betyder för mig!


Jag vet att även när jag har gjort dumma saker(och jag har väl lyckats med ett par under årens lopp), så kan jag alltid räkna med att du finns där. Du är den jag berättar allt för. Den jag litar på till 100%. Den jag längtar efter att prata med när jag har gjort något busigt. Den som jag upplever mest tokigheter med!!(Kommer du ihåg efterfesten i lägenheten när du stoffe och alex knödde i badkaret, och alex gjorde propellern på köksbordet, eller den gången då vi skulle sätta på fläkten i thailand haha!!)


Jag tror, och hoppas, att om 30 år så är vi som tanterna vi träffade på planet till sunny beach. Du vet dem som känt varan för alltid och reste utomlands med varandra 1 vecka om året. Du är verkligen bäst min vän! Det finns ingen som jag har så roligt med, och jag tror att det är för att jag verkligen kan vara mig själv med dig. Du känner mig så jäkla väl, och vet precis hur skadad humor jag har. Och att du kan gilla mig ändå är väl ett under ibland :)Du har nog stått ut med mer dåliga skämt än någon annan! ( och du härdade ut ett helt år av musikal-låtar sjungna överallt HEEEELA tiden!! Och det är det inte alla som hade klarat!! ) Att jag dessutom råkar spoila slutet på typ alla böcker och filmer gör mig väl inte lättare att gilla :P
Du är även den som stått bredvid mig under alla hundra pappa-problem. Som har tröstat mig när jag ringer och gråter. Fått mig att inse att det faktiskt inte är mig det är fel på. Och jag tror aldrig jag har tackat dig för det. Att du har stöttat mig igenom det har betytt så otroligt mycket, och det vill jag verkligen att du ska veta!!

Alla shottar, galna partykvällar, hänga-gubben på tråkiga lektioner, fishy rekord, smitningar från lektioner, flirtar, dåliga klädval, resor, msn-konversationer, fula miner, donuts, insmitningar på krogen, filmkvällar, sjuuuka fyllesamtal, turer rätt in och rätt ut ur klädbutiker, tuk-tuk resor, pojk-problem, buffeluncher, sjuka interskämt och stunder då vi bara kan vara tysta tillsammans.

Jag älskar dig vännen!! Du är guld värd!
Och detta är inte något loveletter, det är en annan typ av kärlek. Du är min bästa vän!! Och det hoppas jag att du vet!
Massa kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0