Torsdag.

Jag har sett fram emot denna Valand torsdagen sedan...sedan...sedan förra Valand torsdagen. Och nu får jag inte gå ut. Tydligen så bestämmer min mammi vad jag får och inte får göra så länge jag bo i hennes hus. Så denna torsdag, skärtorsdagen, när alla är ute måste jag stanna hemma. Yes. Tack världen. V är ju öppet till 5 inatt. Kul. Jätte kul. Speciellt för er som får gå ut.

Tack världen. Tack mammi. Tack virus.

Oh vad jag älskar att vara sjuk.

Det var däremot inte några problem för mig alls att jobba mellan 9-18. Å nej. Det går jätte bra. Dagen har varit helt underbart rolig. As usual. Hade ännu en gratiskorts-tjuv. Den här gången kastade jag kaktusar efter henne. Mouhahaha. Tanter springer bra fort när man kastar saker efter dem. Så tänk på det innan ni stjäl våra kort.

Kom precis på att jag hämnades lite elakt på baby-brother för ett tag sedan. Han kastade sin använda gamla strumpa i ansiktet på mig. När han sprang iväg i panik, han har en del respekt för mig den där brodern, så passade jag på att proppa hans örngott fullt med hans gamla använda strumpor. Iden var fulländad. Så elak. Så genialisk. Om det nu inte vore så att han inte upptäckte det. TRIST. Men, men...Tanken var ond i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0